HAPPY GIRL

by alteregoet

Skjermbilde 2013-02-11 kl. 12.58.57Det kom et STORT gledeshyl da det tikket inn en e-mail fra selveste Camilla Pihl om at jeg hadde vunnet mobilcover samlingen hennes. En ting var at jeg vant denne fantastiske samlingen, men ikke minst får jeg anledningen til å sende Camilla noen ord hver måned, så spennende. Jeg ser på det som en kreativ utfordring jeg tror jeg kommer til å ha det veldig moro med. Syntes også det var veldig gøy at Camilla sa det minte henne om filmen den fabelaktige Amelie, da det er en av favorittfilmene mine.

Dette var også en av de tingene som ga meg den lille ekstra dosen med mot til å åpne denne bloggen. Jeg elsker å lese blogger, men har ikke åpnet en selv før nå fordi jeg syntes det har vært litt skummelt å skulle «utlevere» meg. Men med det ekstra «motboostet» dette ga meg så tenkte jeg at å dele mine kreative tanker og gleder i livet kan gi meg mer av den følelsen og det vil jeg gjerne få oppleve mer av.

