Ferieshopping

by alteregoet

Skjermbilde 2013-02-10 kl. 21.30.19I 2013 har jeg planer om å planlegge innkjøpene mine og i tillegg prøve å begrense meg til å shoppe når jeg er på ferie. Det er jo mye morsommere å spare til noe og så kunne kjøpe det, spesielt på ferie! Årets første ferietur går som sagt til Istanbul. Etter noen internettsøk fant jeg fort ut at Istanbul sine shoppingsentere kunne sammenlignes med de i Dubai, og selv om jeg ikke har vært i Dubai har jeg fått med meg at de kan beskrives som ekstravagante.

På listen min står nye joggesko, jeg vil ha noen som er kule og nøytrale og har falt for disse fra Nike (nike free). Jeg har også siklet en stund på en klokke fra Michael Kors i sølv, tøff og klassisk på en og samme tid. Så til et par sko som nok er must i de fleste kleskap, et par Acne pistol. De går jo til alt og jeg tror nok også det er super kvalitet. Kanskje ikke letteste å få fatt på i Istanbul, men jeg skal holde øynene åpne. Ellers står en boblevest og en jakke med quilted skinnarmer på listen. Jeg trenger virkelig å pimpe om jakkegarderoben min og vil gjerne ha noe som passer både når jeg vil være fin og når jeg vil være litt mer sporty.

